Doplnky pre
 

Reklamácia, vrátenie


Reklamácia

V prípade reklamácie, je potrebné reklamovaný tovar poslať na našu adresu: 

AutoZulu.sk
Východná 836
03232 Východná

Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad potvrdzujúci kúpu tovaru (napr. potvrdzujúci email z objednávky resp. faktúra-kópia) a vyplnený reklamačný list.

Stiahnuť: Reklamačný list


Vrátenie tovaru v 14 dennej lehote:

Spolu s vyplneným odstúpením spotrebiteľa od zmluvy a dokladom o kúpe (faktúra-kópia) môžete tovar vrátiť zaslaním tovaru na našu adresu: 

AutoZulu.sk
Východná 836
03232 Východná

Pri vrátení doručte tovar nepoužitý, v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie, príslušenstva apod.). Tovar neposielajte na dobierku, takýto tovar nepreberáme.

Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru. 

Stiahnuť: Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy


V prípade zaslania tovaru k nám Slovenskou poštou, môžete nechať balík uložiť na pošte (Balík na poštu - nebude doručený priamo k nám, ale bude uložený na našej pošte, kde si ho my preberieme - lacnejšia preprava)

Cenník prepravy balíkov pošty: http://cennik.posta.sk/