(chcem si ešte vyberať produkty)
Zobraziť košík >(chcem prejsť k objednaniu)
Reklamácia
V prípade reklamácie, je potrebné reklamovaný tovar poslať na našu adresu:
AutoZulu.sk
Východná 836
03232 Východná
Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad potvrdzujúci kúpu tovaru (napr. potvrdzujúci email z objednávky resp. faktúra-kópia) a vyplnený reklamačný list.
Stiahnuť: Reklamačný list (<< pri reklamácii tovaru (poškodený,nefunkčný, pokazený ...))
Vrátenie tovaru v 14 dennej lehote:
Spolu s vyplneným odstúpením spotrebiteľa od zmluvy a dokladom o kúpe (faktúra-kópia) môžete tovar vrátiť zaslaním tovaru na našu adresu:
AutoZulu.sk
Východná 836
03232 Východná
Pri vrátení doručte tovar nepoužitý, v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie, príslušenstva apod.). Tovar neposielajte na dobierku, takýto tovar nepreberáme.
Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru.
Stiahnuť: Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy (<< pri vrátení tovaru, keď chcete vrátiť tovar a vrátiť peniaze)
V prípade zaslania tovaru k nám Slovenskou poštou, môžete nechať balík uložiť na pošte (Balík na poštu - nebude doručený priamo k nám, ale bude uložený na našej pošte, kde si ho my preberieme - lacnejšia preprava)
Cenník prepravy balíkov pošty: http://cennik.posta.sk/