(chcem si ešte vyberať produkty)
Zobraziť košík >(chcem prejsť k objednaniu)
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. ..."
Dostupnosť:
skladom u nás
Kód:
mi02779
V chladiacom systéme
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. Reakčná kvapalina sa zmení na žltú alebo zelenú, keď tesnenie uniká a CO2 vstupuje do chladiaceho systému.
Princíp činnosti prístroja je založený na meraní koncentrácie CO2 - v prípade zvýšenej koncentrácie reaguje reakčná kvapalina s CO2 a mení svoju farbu.
Set obsahuje:
10 ml CO2 reakčnej tekutiny (stačí na 5 testov)
Kónický univerzálny adaptér 25mm-55mm
Meracia trubica
Čierny merací adaptér (25mm-55mm) umožňuje kontrolovať 6x viac rôznych priemerov náplne chladiacej kvapaliny ako v testeroch s jedným bielym adaptérom. Umožňuje vám okrem iného kontrolovať osobné autá, nákladné autá, traktory, bagre, motocykle, vysokozdvižné vozíky.
Adaptér je vyrobený zo špeciálnej zmesi kaučuku odolnej voči vysokým teplotám a vhodne mäkký vďaka čomu tesne prilieha k plniču a rúrke testera, čo zaručuje 100% tesnosť počas testu.
Pokyny na test:
Naplňte prístroj reakčnou tekutinou po úroveň medzi komorami (približne 2 ml).
Pripojte tester k otvoru expanznej nádoby alebo chladiča.
Naštartujte motor, nechajte ho bežať pri vysokých otáčkach, aby ste dosiahli vyšší spaľovací tlak.
Nechajte motor mierne bežať pri zvýšených otáčkach a sledujte správanie sa reakčnej kvapaliny
Zmena farby reakčnej kvapaliny na žltú alebo zelenú v priebehu niekoľkých minút od testu indikuje poškodené tesnenie hlavy alebo poškodenie samotnej hlavy.
Po dokončení testov prístroj opatrne rozoberte.
Výsledky testu:
Zmena farby z modrej na zelenú v dieselovom motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Zmena farby z modrej na žltú v benzínovom / LPG motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Modrá reakčná kvapalina – v systéme sa nezistil žiadny CO2.
Bezpečnostné informácie:
Pri skúške nádržky chladiča je nutné dbať na zvýšenú opatrnosť pri odskrutkovaní uzáveru na teplom motore a pri samotnej skúške - nebezpečenstvo popálenia!
Počas testu nedovoľte, aby sa chladiaca kvapalina zmiešala s reakčnou kvapalinou - Test môže byť nesprávny!
Uchovávajte mimo dosahu detí, po teste si dôkladne umyte ruky!
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. ..."
Dostupnosť:
skladom u nás
Kód:
mi02779
V chladiacom systéme
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. Reakčná kvapalina sa zmení na žltú alebo zelenú, keď tesnenie uniká a CO2 vstupuje do chladiaceho systému.
Princíp činnosti prístroja je založený na meraní koncentrácie CO2 - v prípade zvýšenej koncentrácie reaguje reakčná kvapalina s CO2 a mení svoju farbu.
Set obsahuje:
10 ml CO2 reakčnej tekutiny (stačí na 5 testov)
Kónický univerzálny adaptér 25mm-55mm
Meracia trubica
Čierny merací adaptér (25mm-55mm) umožňuje kontrolovať 6x viac rôznych priemerov náplne chladiacej kvapaliny ako v testeroch s jedným bielym adaptérom. Umožňuje vám okrem iného kontrolovať osobné autá, nákladné autá, traktory, bagre, motocykle, vysokozdvižné vozíky.
Adaptér je vyrobený zo špeciálnej zmesi kaučuku odolnej voči vysokým teplotám a vhodne mäkký vďaka čomu tesne prilieha k plniču a rúrke testera, čo zaručuje 100% tesnosť počas testu.
Pokyny na test:
Naplňte prístroj reakčnou tekutinou po úroveň medzi komorami (približne 2 ml).
Pripojte tester k otvoru expanznej nádoby alebo chladiča.
Naštartujte motor, nechajte ho bežať pri vysokých otáčkach, aby ste dosiahli vyšší spaľovací tlak.
Nechajte motor mierne bežať pri zvýšených otáčkach a sledujte správanie sa reakčnej kvapaliny
Zmena farby reakčnej kvapaliny na žltú alebo zelenú v priebehu niekoľkých minút od testu indikuje poškodené tesnenie hlavy alebo poškodenie samotnej hlavy.
Po dokončení testov prístroj opatrne rozoberte.
Výsledky testu:
Zmena farby z modrej na zelenú v dieselovom motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Zmena farby z modrej na žltú v benzínovom / LPG motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Modrá reakčná kvapalina – v systéme sa nezistil žiadny CO2.
Bezpečnostné informácie:
Pri skúške nádržky chladiča je nutné dbať na zvýšenú opatrnosť pri odskrutkovaní uzáveru na teplom motore a pri samotnej skúške - nebezpečenstvo popálenia!
Počas testu nedovoľte, aby sa chladiaca kvapalina zmiešala s reakčnou kvapalinou - Test môže byť nesprávny!
Uchovávajte mimo dosahu detí, po teste si dôkladne umyte ruky!
Sada na testovanie tesnosti hlavy valcov 10 ml
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. ..."
Príjemca :
* Povinné polia
Zrušiť alebo
V chladiacom systéme
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. Reakčná kvapalina sa zmení na žltú alebo zelenú, keď tesnenie uniká a CO2 vstupuje do chladiaceho systému.
Princíp činnosti prístroja je založený na meraní koncentrácie CO2 - v prípade zvýšenej koncentrácie reaguje reakčná kvapalina s CO2 a mení svoju farbu.
Set obsahuje:
10 ml CO2 reakčnej tekutiny (stačí na 5 testov)
Kónický univerzálny adaptér 25mm-55mm
Meracia trubica
Čierny merací adaptér (25mm-55mm) umožňuje kontrolovať 6x viac rôznych priemerov náplne chladiacej kvapaliny ako v testeroch s jedným bielym adaptérom. Umožňuje vám okrem iného kontrolovať osobné autá, nákladné autá, traktory, bagre, motocykle, vysokozdvižné vozíky.
Adaptér je vyrobený zo špeciálnej zmesi kaučuku odolnej voči vysokým teplotám a vhodne mäkký vďaka čomu tesne prilieha k plniču a rúrke testera, čo zaručuje 100% tesnosť počas testu.
Pokyny na test:
Naplňte prístroj reakčnou tekutinou po úroveň medzi komorami (približne 2 ml).
Pripojte tester k otvoru expanznej nádoby alebo chladiča.
Naštartujte motor, nechajte ho bežať pri vysokých otáčkach, aby ste dosiahli vyšší spaľovací tlak.
Nechajte motor mierne bežať pri zvýšených otáčkach a sledujte správanie sa reakčnej kvapaliny
Zmena farby reakčnej kvapaliny na žltú alebo zelenú v priebehu niekoľkých minút od testu indikuje poškodené tesnenie hlavy alebo poškodenie samotnej hlavy.
Po dokončení testov prístroj opatrne rozoberte.
Výsledky testu:
Zmena farby z modrej na zelenú v dieselovom motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Zmena farby z modrej na žltú v benzínovom / LPG motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Modrá reakčná kvapalina – v systéme sa nezistil žiadny CO2.
Bezpečnostné informácie:
Pri skúške nádržky chladiča je nutné dbať na zvýšenú opatrnosť pri odskrutkovaní uzáveru na teplom motore a pri samotnej skúške - nebezpečenstvo popálenia!
Počas testu nedovoľte, aby sa chladiaca kvapalina zmiešala s reakčnou kvapalinou - Test môže byť nesprávny!
Uchovávajte mimo dosahu detí, po teste si dôkladne umyte ruky!
Nemrznúca zmes G12 je vysokoúčinná nemrznúca kvapalina do chladičov s...
3,80 € s DPH
Nemrznúca zmes G11 /modrý/ je vysokoúčinná nemrznúca kvapalina do...
3,80 € s DPH