(chcem si ešte vyberať produkty)
Zobraziť košík >(chcem prejsť k objednaniu)
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. Reakčná kvapalina sa zmení na ..."
Dostupnosť:
skladom u nás
Kód:
mi02804
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. Reakčná kvapalina sa zmení na žltú alebo zelenú, keď tesnenie uniká a CO2 vstupuje do chladiaceho systému.
Princíp činnosti prístroja je založený na meraní koncentrácie CO2 - v prípade zvýšenej koncentrácie reaguje reakčná kvapalina s CO2 a mení svoju farbu.
Set obsahuje:
CO2 reakčná kvapalina 60 ml (stačí na 30 testov)
Kónický univerzálny adaptér 25mm-55mm
Meracia trubica
Čierny merací adaptér (25mm-55mm) umožňuje kontrolovať 6x viac rôznych priemerov náplne chladiacej kvapaliny ako v testeroch s jedným bielym adaptérom. Umožňuje vám okrem iného kontrolovať osobné autá, nákladné autá, traktory, bagre, motocykle, vysokozdvižné vozíky.
Adaptér je vyrobený zo špeciálnej zmesi kaučuku odolnej voči vysokým teplotám a vhodne mäkký vďaka čomu tesne prilieha k plniču a rúrke testera, čo zaručuje 100% tesnosť počas testu.
Pokyny na test:
Naplňte prístroj reakčnou tekutinou po úroveň medzi komorami (približne 2 ml).
Pripojte tester k otvoru expanznej nádoby alebo chladiča.
Naštartujte motor, nechajte ho bežať pri vysokých otáčkach, aby ste dosiahli vyšší spaľovací tlak.
Nechajte motor mierne bežať pri zvýšených otáčkach a sledujte správanie sa reakčnej kvapaliny
Zmena farby reakčnej kvapaliny na žltú alebo zelenú v priebehu niekoľkých minút od testu indikuje poškodené tesnenie hlavy alebo poškodenie samotnej hlavy.
Po dokončení testov prístroj opatrne rozoberte.
Výsledky testu:
Zmena farby z modrej na zelenú v dieselovom motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Zmena farby z modrej na žltú v benzínovom / LPG motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Modrá reakčná kvapalina – v systéme sa nezistil žiadny CO2.
Bezpečnostné informácie:
Pri skúške nádržky chladiča je nutné dbať na zvýšenú opatrnosť pri odskrutkovaní uzáveru na teplom motore a pri samotnej skúške - nebezpečenstvo popálenia!
Počas testu nedovoľte, aby sa chladiaca kvapalina zmiešala s reakčnou kvapalinou - Test môže byť nesprávny!
Uchovávajte mimo dosahu detí, po teste si dôkladne umyte ruky!
"
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. Reakčná kvapalina sa zmení na ..."
Dostupnosť:
skladom u nás
Kód:
mi02804
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. Reakčná kvapalina sa zmení na žltú alebo zelenú, keď tesnenie uniká a CO2 vstupuje do chladiaceho systému.
Princíp činnosti prístroja je založený na meraní koncentrácie CO2 - v prípade zvýšenej koncentrácie reaguje reakčná kvapalina s CO2 a mení svoju farbu.
Set obsahuje:
CO2 reakčná kvapalina 60 ml (stačí na 30 testov)
Kónický univerzálny adaptér 25mm-55mm
Meracia trubica
Čierny merací adaptér (25mm-55mm) umožňuje kontrolovať 6x viac rôznych priemerov náplne chladiacej kvapaliny ako v testeroch s jedným bielym adaptérom. Umožňuje vám okrem iného kontrolovať osobné autá, nákladné autá, traktory, bagre, motocykle, vysokozdvižné vozíky.
Adaptér je vyrobený zo špeciálnej zmesi kaučuku odolnej voči vysokým teplotám a vhodne mäkký vďaka čomu tesne prilieha k plniču a rúrke testera, čo zaručuje 100% tesnosť počas testu.
Pokyny na test:
Naplňte prístroj reakčnou tekutinou po úroveň medzi komorami (približne 2 ml).
Pripojte tester k otvoru expanznej nádoby alebo chladiča.
Naštartujte motor, nechajte ho bežať pri vysokých otáčkach, aby ste dosiahli vyšší spaľovací tlak.
Nechajte motor mierne bežať pri zvýšených otáčkach a sledujte správanie sa reakčnej kvapaliny
Zmena farby reakčnej kvapaliny na žltú alebo zelenú v priebehu niekoľkých minút od testu indikuje poškodené tesnenie hlavy alebo poškodenie samotnej hlavy.
Po dokončení testov prístroj opatrne rozoberte.
Výsledky testu:
Zmena farby z modrej na zelenú v dieselovom motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Zmena farby z modrej na žltú v benzínovom / LPG motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Modrá reakčná kvapalina – v systéme sa nezistil žiadny CO2.
Bezpečnostné informácie:
Pri skúške nádržky chladiča je nutné dbať na zvýšenú opatrnosť pri odskrutkovaní uzáveru na teplom motore a pri samotnej skúške - nebezpečenstvo popálenia!
Počas testu nedovoľte, aby sa chladiaca kvapalina zmiešala s reakčnou kvapalinou - Test môže byť nesprávny!
Uchovávajte mimo dosahu detí, po teste si dôkladne umyte ruky!
"
Sada na testovanie tesnosti hlavy valcov XL 60 ml
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. Reakčná kvapalina sa zmení na ..."
Príjemca :
* Povinné polia
Zrušiť alebo
Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie na poškodenie tesnenia hlavy a samotnej hlavy u benzínových, naftových a kvapalinou chladených vozidiel na LPG. Reakčná kvapalina sa zmení na žltú alebo zelenú, keď tesnenie uniká a CO2 vstupuje do chladiaceho systému.
Princíp činnosti prístroja je založený na meraní koncentrácie CO2 - v prípade zvýšenej koncentrácie reaguje reakčná kvapalina s CO2 a mení svoju farbu.
Set obsahuje:
CO2 reakčná kvapalina 60 ml (stačí na 30 testov)
Kónický univerzálny adaptér 25mm-55mm
Meracia trubica
Čierny merací adaptér (25mm-55mm) umožňuje kontrolovať 6x viac rôznych priemerov náplne chladiacej kvapaliny ako v testeroch s jedným bielym adaptérom. Umožňuje vám okrem iného kontrolovať osobné autá, nákladné autá, traktory, bagre, motocykle, vysokozdvižné vozíky.
Adaptér je vyrobený zo špeciálnej zmesi kaučuku odolnej voči vysokým teplotám a vhodne mäkký vďaka čomu tesne prilieha k plniču a rúrke testera, čo zaručuje 100% tesnosť počas testu.
Pokyny na test:
Naplňte prístroj reakčnou tekutinou po úroveň medzi komorami (približne 2 ml).
Pripojte tester k otvoru expanznej nádoby alebo chladiča.
Naštartujte motor, nechajte ho bežať pri vysokých otáčkach, aby ste dosiahli vyšší spaľovací tlak.
Nechajte motor mierne bežať pri zvýšených otáčkach a sledujte správanie sa reakčnej kvapaliny
Zmena farby reakčnej kvapaliny na žltú alebo zelenú v priebehu niekoľkých minút od testu indikuje poškodené tesnenie hlavy alebo poškodenie samotnej hlavy.
Po dokončení testov prístroj opatrne rozoberte.
Výsledky testu:
Zmena farby z modrej na zelenú v dieselovom motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Zmena farby z modrej na žltú v benzínovom / LPG motore - indikuje poškodenie tesnenia hlavy alebo hlavy samotnej.
Modrá reakčná kvapalina – v systéme sa nezistil žiadny CO2.
Bezpečnostné informácie:
Pri skúške nádržky chladiča je nutné dbať na zvýšenú opatrnosť pri odskrutkovaní uzáveru na teplom motore a pri samotnej skúške - nebezpečenstvo popálenia!
Počas testu nedovoľte, aby sa chladiaca kvapalina zmiešala s reakčnou kvapalinou - Test môže byť nesprávny!
Uchovávajte mimo dosahu detí, po teste si dôkladne umyte ruky!
"
Nemrznúca zmes G12 je vysokoúčinná nemrznúca kvapalina do chladičov s...
3,80 € s DPH
Nemrznúca zmes G11 /modrý/ je vysokoúčinná nemrznúca kvapalina do...
3,80 € s DPH
V chladiacom systéme Tester bol navrhnutý tak, aby eliminoval podozrenie...
5,60 € s DPH